Mavilimorlu malesef benim başıma geldi bu yüzden yoğun bakımda kaldı 6 gün orda tedavi edildi 2 tür antibiyotik kullanmışlardı sonra enfeksiyonu düştü ama tam silmemisti kontrollere götürdük sürekli yine antibiyotik verdiler ama hastanede değil şükür şuan düzeldi