[Symefe33]) canım benım bebegım alerjık ve egzamalar vardı bıodermanın balm kullanıyoruz sabah akşam çok çok güzel yorumları oku anlayacaksın ve bıoderma bebek şampuanı kullanıyoruz egzama azdı zmn advantan sürmüştüm çok ınce tabaka 3 gün öyle uzun kullanılmaz kortızonlu çünkü bu ıkı bıoderma çok ıyı geldı şükür bıze bende dıyet yapıyorum bır daha egzamamz olmadı deterjan da duru granül kullanıyorum ekstra durulama mustelayı kullandık fena degıldı bıoderma daha ıyı geldı