zaynebimmm kizlar yarin 6 ay asimiz var diger asilarimiz sukur ates yada baska bisey yapmadi bu asi nasil geciyor
Asaf_0406 zaynebimmm ben daha yeni yaptırdım canım geçen hafta çok. Şükur bir sıkıntı olmadı ve zaten söylediler korkmana gerek yok dediler ateş falan yapmaz diye olmadı da çok şükür canım
Adelim Hıc bır sıkıntı olmadı 2ay asısında calpol almıstım dursun dıye 7aylık olduk hala acmadım hıcbır asıda gerek kalmadı