Merhaba bebegım iki gündür aşırı ağlıyor hıc ağlamazdı böyle emzirirdim kendılıgınden uyurdu ama iki gündür aşırı ağlama atakları var boranda uykusundan ağlayarak bağırarak uyanıyor neden olabılır sizce bu arada bebegım 40günlük. Göbek fıtığı var ama doktor agrı yapmaz kendılıgınden duselır demıstı.