2,5ay önce spinal sezaryen oldum,bu haftalarda iş yaptığım zaman sürekli ayakta kaldığım zaman ağır kaldırdığımda dikiş izlerimde şişme oluyor neden olur normal mi sadece iş yapınca hissediyorum Sezaryen olduğumu en başta bile pek hissetmemiştim 🤦♀️