Bebekleriniz nasıl anneler yatağa yatırıyorsunuz kendi uyuyormu.. benim bebeğim 3 aylık biz uyutmak için direniyoruz resmen ayakta sallamakmı dersiniz kucakta hoplatmakmı.. yatağa yatırıp imkansız uyumaz.. bide uyutuyoruz zar zor gece sürekli anne yanı beşiği sallıyorum uyanıyor hemencik.. 10 dakka arayala.. gündüz uyutup eşimle hiç keyif yapamadık 5 10 dakka sonra yatağndan bağırmaya başlıyor sallamadan başında beklemeden uyumuyor.. yanımızda uyutsak ana kucagnda ne ışık açabiliyoruz ne hareket edebiliyoruz ses olcak diye hemen uyanıyor bağrıyır yatakta durmuyor.. aslında alıştırmadık kucağa baştan beri kimseye aldırmadım ama huyu böyle işte .. sizinde böylemi birtek benim bebeğimmi zor 😔