Ben uyku sorunu olan bebeklere kesinlikle verilmeli diye dusunuyorum. Hem annenin sabri ve mutlulugu hemde bebegin gelisimi icin. Mutlu anne mutlu bebek demek. Gergin uykusuz bi anne bebege sakince yaklasamaz.
ayrica aglatmak konusundada soyle dusunuyorum. Bizler uykumuz geldiginde, aciktigimizda, susadigimizda,terledigimizde, usudugumuzde, canimiz sikildiginda bunu dile getirebiliyoruz. Ama bebekler tum bunlari sadece aglayarak dile getiriyor . Aglamasinda sikinti yok bence. Tabiki katilarak, morarark, yoruluarak degil. Sakinlestirerek yavasca ilerlemeli diye dusunuyorum. Bebegim 4 aylik. Cokcok zor bi bebek degil ama onun ve benim
sagligim icin 5. Ayinda vermehi dusunuylrhm.