Betss1 Kızlar bu şuruptan sipariş ettim, bio gaia da kullanıyorum onunla birlikte bu şurubu da kullanacağım. Kaç damla kullanmalıyım. Bebeğim bir buçuk aylık. Bilen anneler yazabilir mi 🥰
Melisasbasi Betss1 onun bir zarari yok tamamen bitkisel biz korktuk az verdik basta ama.icinde siringasi var 5 ml kadar veriliyor gaz sancisi cok tutunca veriyodum ben 2 aylikken falan 5 ml 2 kere bi gunduz bi aksam
Melek42 Biz de kullanıyoruz sab simpleksle beraber. Damla hesabı kullanmıyoruz. Günlük altı kez 5er ml yani bir tatlı kaşığı kullanılabilir nurse harveys. Biz tatlı kaşığı miktarı kadar vermiyoruz. Her seferinde bebek mama kaşıkları olur ya onunla veriyoruz yeterli oluyor 😊
Melisasbasi Betss1 evet canim icindeki siringanin 5 ml sana cok gelicek 😂 ooo bu kadar vermiyim yaa diceksin önce ama az verince ise yaramicak ve inan zararsiz tamamen bitkisel korkma azar azar agzina ver bogulmasin tadida güzel benim kız sevmişti hic reddetmedi ise yaramaz ise damlasını da öneririm o biraz daha etkili♥️