ahsenmomm Anneler bebeğim 5.5 aylık zaten aşırı iştahsız bir bebek ama bugün aklıma takıldı sorayım dedim. Biberonla içerken nefesini ayarlayamıyor bebeğim o yüzden uzun süre çekemiyor mamayı. Sizin bebeklerinizde böyle mi yoksa bu bir sorun mu ?