Bir düzeni vardı. 3aydır gece uykusuna ağlayarak gidiyoruz zar zor uyuyoruz ama gündüz uykusunda problem yoktu. Dedim artık uykusunu alıyor belli ki diye tek uykuya düştük 9da uyusak bile yine ağlaya ağlaya. Işıl denedim sakinleştiremiyorum anlatıyorum da uyku vakti diye ama yok 14aylığız nolur bir fikir verin