merhaba herkese, bebeğim 3.aya kada cok iyiydik, yani gece 4saat uyur emer tekrar 4 saat uyurdu, ama 3. ayı geçince cocugumda uyku problemleri olmaya başladı,2 saat uyursa seviniyorum, çok yoruluyorum, siz nasıl dayanıyorsunuz uykusuzluğa, ve ev işlerini nasıl yetiştiriyorsunuz