Zynphafsa öyle oluyor maalesef insanı çok yıpratıyor. 1 yıldır hala aynıyım hala kakasını incelerim gazını vs takip ederim, Allah yardımcımız olsun, doktorumuz elbet geçecek önemli olan bu süreci ona daha fazla zarar vermeden rahat atlatmasını sağlamak demişti, umarım tamamen kurtuluruz hepimiz 🤲🏻