FG-oykumina ben ilk önce mama sonra meme şeklinde gidiyordum çünkü sütün ne kadar geldiğini hiç bilemeyiz ama mama belli 2 saat arayla veriyordum ama emziriyordum da mamadan sonra 2 saat dolmadan acıkırsa yine emziriyordum mama vermiyordum zamanla benim oğlum itmeye başladı mamayı şuanda ara ara zorla veriyorum genel olarak emziriyorum emzirmeye hiç bi zaman saat koymadım diyelimki iki gögsümü de emdi yarım saat sonra ya da 15 dk sonra yine istedi yine emziriyorum