Nehirk Tecrübeli arkadaşlar yeni doğan bebek günde kaç çiş kaka yapmalı nasıl doyduğunu anlarım hafif gözlerde sarılık var aç kalmadığını anlamak istiyorum çünkü
NicoRobin Nehirk kakanın belli bir standardı yok 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor anne sütüyle beslenen bebeklerde. Eğer emiyorsa sütünün yetip yetmediğini anlamak için günde en az 5 defa çiş yapması beklenir 😊
Ygtakn1 Nehirk annesi hafıf sarılık varsa den sürekli emzirmen lazım ben saate bir emziriyprum ilk zamanlarda benm de bebegımde hafıf sarılık vsrdı emzırsem de doyuyor sandım artı bidr benım bebegımın köprücük kemiği kırıktı bebek huzursuzdu kırık olan taraftakı memeyı almadı falan sen sık sık emzır ve en az 5 defa viş yapıyorss iyi ama sarılık artıp ılerlemesı ıcın sureklı emzırmen gerek
Zehraasya Canm tam net blmyrm ustte kalsin ama bnm kziim 7 8 defa alt degstrrdim her defasndada cis ve kakasi olurdu ♥️
MotherQueen 40 güne kadar en az 3 tane 1 tl büyüklüğünde kaka yapması 40 tan sonra yine 24 saate 250 gr çişli bez doyduğunu gösterir
Nehirk Ygtakn1 yaklaşık 3 3,5 saat emiyor uyumuyor yerine koyduğumda uyanıp tekrar emiyor aslında bukadar az çiş yapması şaşrttı beni
MotherQueen Nehirk ne güzel doyuyor demekki bir kere bile yapsa miktarı 3 tane 1 tl boyutundaysa tamamdır 🥰
Nehirk Helinyes şuan saat 7 sen beri uyanık örneğin meme emiyor ama uyuyarak , daldığında yatağına bırakıyorum , ağlayarak dilini çıkarıyor meme arıyor ,
Zhlmrt Nehirk Nehirk aynen yeterli bir miktar eğer kilo artışı yoksa doktorunuza danışın enfeksiyon olmasın fazla yapmasıda bazen sıkıntılı olabiliyor
twinsmomYY Nehirk gunduz gece her 2 saatte bir doyurmaniz ondan oncede bezini almaniz lazim. Her aldiginiz bezde de cis kaka olmasi lazim
MotherQueen Nehirk çok geçmiş olsun üzülmeyin mıraliniz yüksek olsun benimde oğlum 4 gün yenidoğanda yattı sarılıktan ama kilo kaybı yoktu göbek bağı erken klemplendiği için oldu sık sık besleyin ama önce emzirin sonra mama verin ki memeyide unutmasın Rabbim size bağışlasın