ipekkizimm 22 aylık emzirmeyi bıraktım hamileyim diye. Ya mememde uyurdu ya da babası kucağında sallardı. Sütten kesince ayakta sallamaya başladık çünkü çok ağır bir çocuk kucak yoruyor dedi eşim,ama başlamaz olaydıkkkkk🥶 lütfen ama lütfen sallayarak uyutmayın çocuklarınızı,alıştırmayın sabredin. Yoksa dana kadar olduklarında dahi sallarsınız🙇🏻♀️
(1 buçuk saattir annem hali hazırda uyutmaya uğraşıyor)