iremceren Nefes0000 5. Ayda başladım diyetisyenle ama, bence azaltmadı hatta kalitesini arttırdı diyebilirim 3 ana 3 ara öğün ve bol su ama bebekle bu öğünleri hazırlamak çok zor ve yıpratıcı