Kizlar bebegim 4 aylik. Dogdugundan beri keyifle emziriyorum. Cok mutluyum sutumle buyudugu icin ama emzirirken telen tarif etmekte zorlandigim bir his var. Sanki istahsizlik, mide bulantisi, en cok sevdigim yemek onumde olsa bile yiyemeyecekmisim gibi. Ama emzirmeyi sonlandirdigimda geri geliyor. Bu neden olur. Yasayan varmi?