gkucukkaya bize de Dr sma yada hip alın demişti eczacımız sma nın daha iyi gelişim sağladığını söylediği için onu aldık. 1 ay sonra gaz yapınca dr gazlı bebekler için aptamil conformil alın dedi. 1 ay onu kullandık 15 gündür oğlum biberon kabul etmiyordu Dr mamayı değiştirelim dedi hip aldık☺️ Ama içlerinde boy ve kilo gelişimi en iyi olan sma.