Kızlar oğlum 16 aylık. Bi kaç gündür bi alışkanlık çıkardı. Yemek istemediği bişeyi ağzında tutuyor dakikalarca. Ne yutuyo ne çıkartıyo. Dolayısıyla emziremiyorum başka bişey de veremiyorum. Sonra ağzından akıyo verdiğim mama. Anlatabildim mi bilmiyorum ama çok zorlanıyorum ve sevdiği şeylere bile yapıyo bunu. Bazen de yaptığımın hepsini bitiriyor. Napıcamı şaşırdım.