Mom870 17 aylık oldu.
Anne, baba, anane (annini), dede, tete (teyze), Gaa (Kaan), gaga (karga), çiçek, fil, fafa (zürafa), top, vız (arı), havhav, tisi tisi (kedi), mee (koyun), möö (inek), aydede, meme, mama, su, attı, gitti, yok ve birkaç kelime daha söylüyor.
Yeni yeni çok nadir “top yok, baba gitti” demeye başladı ama sürekliliği yok. Arada söylüyor yani.
Çok sık kitap okuyoruz, kitapları inceliyoruz. Hikaye kitapları değil görseli çok olan kitapları tercih ediyorum çünkü incelemek daha kolay oluyor. Gün içinde her şeyi söylüyorum. Her nesnenin adını ve ne işe yaradığını anlatıyorum. Koltuk nerde dediğimizde gösteriyor veya diğer nesneleri de gösteriyor ama henüz adlarını tam telaffuz edemiyor. Bu arada tvde izletiyorum günde belirli saatlerde. Cocomelon severdi önceden, şu an niloya seviyor. Niloyada çıkan şarkıları bazen mırıldanıyor bunu farkettim.