Sevimliannee Dragon2018 oglum 38+3 de dogdu kızım37+3 de dogru. Ne zaman isterlerse o zaman geliyolar😂
Ruzgarbaby Dragon2018 Ben 41 haftada doğum yaptım oda sezeryan gelmeye niyeti yoktu doktorum daha beklemeyelim dedi ve 2 ablamda oğullarını 40 haftadan sonra doğurdu erkekler gec gelir 🤭
elifiii Dragon2018 ben zorunlu sezaryen oldum ama 39’da daha belirtisi yoktu ve önden gidiyordu gelişimi. Bekleseydik 42’yi görürdük dedi doktorum. Her bebeğin miyadı farklı. Genelde kızlar erken dogar derler ama ben inanmıyorum. ☺️
MasalMomy Dragon2018 ay lütfen inanmayın kızada öyle dediler 40 haftada sezeryan doğum yaptım kilosu sebebiyle. Bebek ne isterse o oluyor