Deniz-2710 2 aylık bebeğim var akşam olunca bitkin hissediyorum kendimi enerji kalmıyor vitamin takviyesine ihtiyaçım var. Hangi multivitamini kullansam daha iyi bilemedim önerisi olan var mı?
Alpingo Deniz-2710hamileyken kullandığın vitamine devam etmiyorsan et bence,d vitamini heleki corona dönemnde hiç ihmal etme
Hale-kd Deniz-2710 ben ocean mummy kullandım çokta memnundum 3 ay kullandım sonra bıraktım ama fiyatı 70₺ gibi birşeydi içinde 30 adet var 💕 hamileyken doktorum bunu vermişti gebelikte 4 ay Doğumdan sonra 3 ay kullandım.