Hmtgce ilk zamanlar süt biraz daha yoğun kıvamlı ve az ağız sütü gelir. Bu yüzden iki göğsünü verebiliyodun. Şimdilerde kıvama daha sıvı daha açık ve daha bol geliyor. O yüzden tek göğsünle doyar canım. Dert etme. Ama ilk zamanlar mastit olma ihtimalin daha yüksek. Birini emzirirken öbürünü sağarsan daha rahat hissedersin. Ya da önce sağı emzirdiysen 1-2 saat sonra solu emzir. Sağacaksan da pompa kullanma. Pompa kullandığım için pişmanım. Şimdi her emzirme öncesi tazyik almak zorunda kalıyorum. Yoksa hep boğazına kaçırıyo 🥺