morkalp hayır canım üşütmez benimde oğlum öyleydi enfeksiyon kapmıştı 3 aylık oldu halada öyle çapaklanıyor bazen kendi eli değince gözüne
doktorumuz jel yazdı gözü için sürüyorum geçiyor 2 hafta sonra geri başlıyor
ıslak mendille silmeyin ılık suya pamuğu bandırıp silin geçmezse göz doktora gösterin…Geçmiş olsun