Dini boyutunu bilmiyorum ama yabancı kaynaklarda bebek en az 2 yıl emzirilmelidir diyor. Ama biz bunu türkçeye 2 yıl emzirilmelidir diye almışız ve 2 yıldan sonrasını faydasız sanıyoruz, aslında öyle bir şey yok. Bende kendi ailemle savaşıyorum 1 yaşına geldiğinden beri, bıraktır artık faydası yok , tiryaki olmuş bu, seni emzik yerine kullanıyor vs vs. Çocuğumu emzirmek için resmen savaş veriyorum, böyle saçma bir şey olabilir mi 🤦♀️ Karnı doymuyorsa da ruhu doyuyor yani. Su an 17 aylık ve kendi bırakana kadar emzirmek istiyorum ama ona da eşim karışıyor, çıldırıcaam 🤪 Sanırım o da dini boyutunu düşünerek 2 yaş baskısı yapıyor. Anası benim, emziren benim başkası neden karışıyor🤷♀️