seymaaras Kevser-Kor 83 ile doğuma girdim. Oğlum 1 aylıkken 73′tüm. Hala aynıyım. Yiyorum ama ben ya. Canım sıkıldıkça. Strese girdikçe falan yarınlar yokmuşçasına yiyorum🙄🙄🤣🤣
PrensesZeynep Kevser-Kor ben 109 kiloyla hamile kaldim 109 kiloylada doğuma girdim kızım 37 günlük oldu 95 kiloya düştüm…
Kizimmmmm Kevser-Kor 53 ile hamile kaldım. 73 ile doğuma girdim. Kızım 8 aylık 60 kiloyum. Ama bugüne kdr vermek icin hiçbir şey yapmadım.
PrensesZeynep Kevser-Kor ben 109 kiloyla hamile kaldim ilk 4 aya aşırı miğde bulantisindan 6 kilo verdim.sonrasinda doğuma kadar 6 kiloyu geri aldim yine 109 kiloyla doğuma girmiş oldum..😂😂😂doğumdan sonrada 95 e kadar düştüm
busramerve Kevser-Kor 90 la hamile kaldım 110 la doğuma girdim 14 aylık oğlum şuan 90 kg yum. İki hafta önce 87 ydim iki haftada 3 kg aldım🙄ama vereceğim inşallah💪🏼
Humakusu18 Kevser-Kor ilk çocukta damla süt olmayınca 2. De insan ne yapacağını şaşırıyor ilki kötü bi tecrübeydi çünkü .
Zeynaa1 Kevser-Kor 60 kilo ile hamile kaldım 68 le doğum yaptım 5 kilo.gitti hemen çocuk eşi suyu derken başkada gitmedi yani 1 kilodami verilmez yok anam yok 😂😂