kucukaga canim annesini karistirdigindan degil o agzina kolay geldiginden oyle soyler. Gecen yil yigenim de herkese anne derdi 18 aylikti. Amcasina dedesine babasina herkese evde alismislardi. Sadece usendiginden demiyo diye dusunuyoduk ki oyle de oldu cok surmedi.. 22 aylik kizim simdi babannesine de anneanne diyo anneannesine de. Gecen gun kapi calinca ciglik atti sevincten anneanne diye buyuk cocuklarim sevindi gercekten geldimi diye. Durun dedim sizin anneanneniz degil nihaninki geldi sakin olun. Anladilar babanne oldugunu. Cok tekrar ediyorum ama ugrasmiyo mesela anneanne diyip geciyo..