Zeynepki Bebeğim 2 aylık yaklaşık 2 haftadır emzirdikten hemen sonra kusuyor ve baya bir kusuyor. Sizce bu durumun sebebi nedir ve nasıl düzelir? Çarşamba günü doktora gidicem, umarım bir çaresi vardır.
Minikpasam00 Zeynepki benim oğlum da çok kusardi halılar battı 4aylik artık çok az kusuyor reflusu var dediler çok besleniyor dediler nedenini bilemiyorum ama bir yaşına kadar geçer dediler Bi doktor gaviscon diye ilaç verdi ama çok kullanmadm
Bussrraa Zeynepki bizde 1 ay yaşadık bu durumu sonra öğrendikki alerjisi varmış inek sütü. Ben diyete başlayınca kusması bitti. Öyle böyle kusmuyodu yalnız her yer mahvoluyodu baya çok kusuyodu
hifaeymenadiyaman02 Zeynepki bende az önce hastaneden geldim 3 ay 21 günlük kızım fışkırarak kusuyor doktorun yanında kustu ve boğazında kaldı doktor müdahale etti.😔 reflü dedi doktor toz ilaç verdi mamasina kat dedi bakalım düzelecek mi
Zeynepki Bussrraa çok teşekkürler cevapladığınız için, beni çok ürkütüyor kusması öyle böyle değil çünkü
Bussrraa Zeynepki inanın bizde çok korkuyoduk ne emse çıkarıyodu bide yazın sıcaklarında susuz kalıyodu bünyesi günde 2-3 kere kusuyodu her yer mahvoluyodu üstümüz başımız halılar 😔 umarım önemli bi şeyi yoktur alerjisi hele inşallah yoktur.