Karacocuk oğlum 51 günlük aynı şeyleri yaşıyoruz 😑yalnız değilsiniz.
Gazlı bir bebek sürekli ıkınıyor ne uyurken rahat ediyor ne emerken. Oyalamak mümkün değil,sürekli kucakta gezmek istiyor oturduğum an ağlıyor.
Kucağımda uyuyor,iyice dalınca yerine koyuyorum 15 dk ancak uyuyor.
Ev leş gibi yemeği akşam ya ben yapıyorum ya eşim yapıyor.
Akşama kadar aynı şeyleri yapmak insanı psikoljik anlamda yıpratıyor.
Zamanla düzelecek deseler de sanki daha da zorlaşıyor gibi😑