Fg50 https://imgyukle.com/i/YdbZ9Y https://imgyukle.com/i/Ydb6sv kızlar bir bakar mısınızı bebeğimin kafasında yer yer kellik oldu bu şekilde tepe kısmı da çok açıldı korkuyorum doktora soracağım ama belki başına gelen vardır diye bide burda sorayım dedim
Mom107 Fg50 dökülme dönemi olabilir genelde her bebekte oluyor benim oğlumdada o dönemde epey döküldü sonra tekrar çıktı
Emirin_Annesi10 Fg50 bebeğiniz kaç aylık büyük ihtimal 2 3dür diye düşünüyorum. Bebekler belirli bir dönem dökülme dönemi yaşarlar ve sonra o dökülen saçların yenisi çıkar. Ense ile tepe kısmı uzun kalır yastıkta yattığı yerler da ha çok dökülür ☺
kivirciginannesi Fg50 saç kırana benzemiyor, bebeklerin saçları dökülüyor zaten ilk zamanlarda sonra tekrar çıkıyor
_pln_ Fg50 bana bebeklik saçlarını döküo gibi geldi canım.. benim oğlumun tepesi hariç heryeri dökülüp yeniden çıkmıştı.. içini ferah tut ama tabi doktora sormakta fayda var
Esmasultan Düküldüğüne şahit oldunuz mu daha önce dahamınfazlayfı o bölgelerde saç birde bebeğin başını hangi şampuanla yıkıyorsunuz
Fg50 Esmasultan tutam tutam dökülüyor saçları cnm elimle çektiğimde geliyor kolayca bide dalin kullanıyorum şampuan olarak cnm şimdiye kadar sıkıntı yoktu bir anda böyle oldu
Cqdm46 Benim oğlumun da birkaç aylıkken üst kısmı çok açılmıştı halada orda saçları az ancak yinede dediğiniz gibi doktora sormakta fayda var
Fg50 Cqdm46 çok teşekkürler cnm oğlunda da yer yer kellik var mıydı acaba ? Yoksa sadece açılma mı oldu ?
Fg50 Mom107 yer yer kellik de var mıydı cnm peki bildiğin bazı yerlerinde hiç saç yok bir anda kel kaldı ilk bebeğim o yüzden bilgisizim bu konuda
Fg50 Esmasultan değiştireyim bari uni baby nasıl sence cnm bi Bilgin var mı mustelayı duydum bide ama galiba pahalı biraz
Fg50 Emirin_Annesi10 3 ay 10 günlük cnm ama bazı yerleri bildiğin kel kaldı tutam tutam da saç geliyor elime korktum bir anda dökülünce
ant331 Fg50 canım hediye gelmişti bize ben e bebeğin şampuanini kullanıyorum diye kullanmadım eşim bir kaç defa yıkanmış merak edip gözümü yaktı dedi. İyiki de kullanmamışim. Korkma saçı içinde benim kızıminda döküldü hatta yatagi bütün saçtı. Oluyor o
Emirin_Annesi10 Fg50 bence normal benim oğlanın kide öyle annem her bebek öyle olur dökülür yerine yenisi gelir dedi☺
Fg50 Emirin_Annesi10 çok teşekkür ederim herkes normal demiş bnde endişelenmiştim su an rahatladım ☺️