Yarın tam 2 aylık oluyoruz oglumu beşşigine koyuyorum tv izliyor yönünü cevirince aglıyor halime güleyim mi aglayayım mı bilemedim inanmıcaksınız ama gercekten tv izliyor hemde reklamları herkes zararlı gözleri kayar diyor kucağımızda izlemiyor beşşigine koyunca tv ye bakmak istiyor