Dahlia bazı öyle dengesizler var malesef benim oğlum 3 aylıkken 3.5 kiloydu bitane kendini doçent doktor sanan hemşire vardı oğlun kaç kilo dedi kaç aylık dedi bende 3 aylık 3.5gr demiştim ne dedi 3 aylık bebek 3.5 kilo mu dedi 3 aylık bebek 10 kilo olması lazım o bebek yakında ölür demişti delizekalı ama ne çok ağlamıştık eşimle şimdi hatırladıkça gülüyorum....
3 aylık bebek 10 kilo olacakmış güya....