Tulay_talha Oğlum reflüden dolayı hastanede yatıyor kalbinde delikte varms qeçermi kpanırmı sizce nefes darlığıda oluyor çocuqumda ne yapcam bilmyorum
Minnaktosbik Tulay_talha canım benim yigenim 4 yaşında kapandı sıkıntı olmadı çocuklarda oluyor çogunlukla kapanıyor diye biliyorum reflü hakkında bilgim yok
Deletedmom4 Tulay_talha Kızımda vardı Dr kilo aldıkça büyüdükçe geçer dedi reflude illeri derece vardı birçok şey vardı dikkat etmemiz gereken onları uyguladım ilaç kullandık ve özel.mama aldik
Tulay_talha Woody yani yatrdılar cok kusuyordu nefes zor alıyordu tahlil yaptılar reflüsü çıktı kalbi delik çıktı yatışa devam ediyolar kusması olcakmı diye 12 qün oldu
Tulay_talha Eymeninannesi12 reflü olduqunu bilmiyorlardı tahlil falan yaptılar film çektiler kusması olcak mı diye bakıyolar mamayı 15 ml le başladılar suan 55 e çıktı miktarı kiloda almıyordu insallah düzelir kiloda alır
Deletedmom4 Tulay_talha Korkma bende ozamanlar okadar kotuydum ki ne zaman bitecek diye dua ederdim bitti de geçti çok şükür 29 aylık oldu hiçte kalmadı 6 ayda bitiyor cnm 🙏🥰
TwinsmomDA Tulay_talha kalbinizi ferah tutun ona göre ilaç tedavi olur ilaçlarla kapanıyor. Kendiliğinden de kapanır. Ameliyatla da kapanır. Yapısal yani inşallah hayırlısı olsun. Cuma günü kızıma ameliyat yaptılar kapanması için.