Kiziminannesi Fazla kiloları nasıl vericezz yazın bakalım. Nelere dikkat ediyorsunuz. Kilo vermemize yardımcı ne yapabiliriz. Ben aç duruyorum 😂
Tunakids Kiziminannesi yaş ilerledikce işe yaramayan eylem şuan emzirdigim için aç kalamıyorum zaten ama bu süreçte metabolızmayı hızlandırmak için emziren anneler gunde bır veya ıkı fıncan yeşil çay içebilir sizde deneyin aç kaldıkca vücut kendısını kilitliyor ama size bir ayda 10 kilo verdiğim dönemde yaptıklarımı yazayım
Dilos01 Kiziminannesi bende kilo almak istiyorum ama nasıl alabilirim iştahımı ne açar acaba 😃😃55 kiloydum doğumdan sonra su an 58 im boyum 1 65 65 kilo olmak istiyorum 🙈
Kiziminannesi Tunakids son üç gündür falan çok hafif şeyler yiyorum sabah az bi kahvaltı ekmeksiz akşam çorba bir kase ekmeksiz açım yani 😂
Tunakids Kiziminannesi şöyle yapın deneyım kendınızı her bünye bir değil ben akşam yediden sonra su harıcı bır sonra ki gün saat 12 ye kadar hiç bişey yemedim saat on ikide istediğim gibi güzel bir kahvaltı yaptım bir sonra ki öğün yine akşam yedi şeklinde devam ettım porsıyon küçülterek herseyden yedım yanı akşam tatlı mı bıle yedim bir yerde okumustum eğer yemedıgınız seylerle kılo verırsenız yedıgınız an alırsınız dıyordu bu yuzden porsıyon kuculterek ıstedıgımı yedım spor bıle yapmadan bır ayda 10 kılo verdım ama ben normalde gece yemek yemeyı seven bırı oldugum ıcın bu degısıklık bana hemen etkı etmıstı
Tunakids Kiziminannesi ya inanın bir ara kendımı feci aç bırakıp kılo verdım meğer o zaman 18 yaşlarındayken işe yaramıs sonrasında tartıda aç kalarak bir hafta gecırdım ve insan gram kılo vermez mi vermemısım😂
Tunakids Kiziminannesi ve şu an emzirme sürecim devam ettıgı ıcın size anlattıklarımı yapamıyorum ama şu çok övdükleri leslieyi denedım çok büyük yararını gördüm ama şu an yorgunluktan kalkıp yapmak zor gelıyor enerjım bıtıyor artık😂
Pamuk_seker Kiziminannesi ac durmak zayıflatmiyor Tam bugday ve cavdar ekmek Lor peyniri Tarcinli süt Zerdecalli yoğurt Meyve Baklagiller yemegi ile oluşan menü ile zayıflamak mumkun ac kalınca vücut besin ihtiyacini sudan yada 1 parca ekmekten alıyor ve zayiflama teorisi çöküyor az ve sıklıkla saglikli besinlerle verirsin 9 kilo 800 gram verdim ben 8 kilo daha versem yeterli
bgmarik Kiziminannesi yakın bir arkadaşım diyetisyen ondan ara sıra tüyo alıyorum.En büyük hata aç kalarak kilo vermekmiş.Bir de ekmeği listeden çıkarmıyoruz yalnızca beyaz undan değil tam buğday veya tahıllı unlardan ekmek tüketiyoruz dedi.Danışanlarının önce yeme-içme saatini düzenliyormuş.Akşam 7 den sonra yemek yok.Bana da Çok acıkırsa tarçınlı süt içebilirsin ya da orta boy bir elmayı tarçınla yiyebilirsin dedi.2,5 litre su şart 😊Bu arada listesinde hiç şeker ve pirinç yok😊
bgmarik Erdoganefe evet bende emziriyorum.Bir de emziren annelere en çok önerdiği şey yulaf ve tahin.Aklınızda bulunsun🌸
Asell2608 Erdoganefe ay bende gece olunca aklıma gelmeyen yemek kalmıyo ne yesem doymuyorum midem deliniyo sanki 🤣
Deletedmom_50 Kiziminannesi denklem çok basit aslında. Tek koşul kalori açığı oluşturmak. Gün içinde aldığınız kalori, yaktığınız kaloriden fazla olmamalı. Bunu da bol su ve egzersiz ile desteklerseniz, verilemeyecek kilo yok. One rule, one truth😊