cico-20 Merhaba arkadaslar. Bebegım 51 gunluk. Her emzırme sonrası bebegım bıkac defa muhakkak kusuyor. Ve soyle anlatayım. Mesela 7 de emzırmeye baslıom sonra gaz cıkarma susturma uyutmaya calısma derken 8.15-8.30 oluo 9 da uyanıo. Doymuyor mu acaba. Sızın de bebegınız 2 saate bı acıkıyormu? Yoksa kusmasından dolayı mı boyle oluo anlamadım
Daisyy cico-20 neden kusuyor onu bulmak gerek önce. Yoksa meme istemesi acıktığı anlamına gelmez ama kusuyorsa acıkıyor olabilir. Reflü mü var ki? Facebookta emzirme akademisi grubu var oraya üye olup sorun bi
Gamzeburkan cico-20 canım 6,5 aylığız gece uykusunda saat başı emiyoruz acikmayla alakası olmayabilir cis kaka sayısına ve gelişimine kilo alımına bakmak lazımmış anlamak için
Furkanemir cico-20 merhaba, ilk 2 ay bebekleri 2 saatte bir emzirmek gerekiyor benim doktorum 2 saati geçirme demişti uyanmasa bile emziriyordum, sizin emzirdikten sonra rutin biraz uzun sürdüğü için olabilir mi ? Kilo artışı, gelişimi de önemli tabiki
cico-20 Daisyy ya bende reflumudur ki bilemedim. İki doktor degstrdım. Bana sutunuz cok gelıodr yok gazı var degp duruo
cico-20 Furkanemir kilosu gelısımınde sıkıntı yok cok sukur. Ne bıleyım acaba ben mı yanlıs yapıorm acaba dedım
ikizleriim O aylarda sık sık emmek istemesi çok normal annişini özlüyordur minik💖 doyup doymadığını bez ve kilo takibiyle anlarsınız. Günde 5-6 çişli bez varsa doyuyordur.
Ezop Merhaba benim bebeğim de benzer şeyler yaşadı. Kakasında kan olana kadar birşey anlamadım. Doktora gittik süt alerjisi çıktı. Ben süt ve süt ürünlerini tüketmiyorum. İki hafta sonra ruh hali de uykuları da , kusma problemi de kalmadı 😇
cico-20 Ezop yumurtayı falan kestınmı? Bende suphelenmeye basladım sut urunlrınden bı hafta kessem duzelırmi sence? Seninki ne kdr surede normale dondu? Doktor gecıstrp duruo
ikizleriim cico-20 O zaman hiç doymuyor mu diye düşünmeyin. Kusma konusu da bebekler kusar normaldir ama çok fazlaysa reflüsü olduğundan kusuyor olabilir doktora sorabilirsiniz.
Furkanemir cico-20 yok canım 2 saatte bir emzirmen normal kusması süt gibi gelmiyorsa doyduğundan olabilir kilosunda normal diyorsun herşey yolunda gibi ☺️ Aynı durum bende de oldu