Merhaba benim bebeğimde 6 aylik genelde mukuslu kaka yapıyor ama başka belirti yok bir tek kafasinda konak oldu ama sampuan değişimi yaptım ondan mi ki demiştim.. Hemen doktora gitmeli miyim endişelendim şimdi yorumlari okuyunca.. Yani başka bir sıkıntımız yok çok şükür