Fatmanurr Evet birden kestim, öğle uykusuna geçecekti . Çöp olmuş dedim, emziği ağzına aldı ağladı, attı. 6. Gün oldu, hala uykuya zor daldığı oluyor. Emzik istediğinde kesik emziği veriyorum . Sadece uyku saatinde sorarsa çıkarıyorum. Zaten emmiyor, dalıveriyor. Biraz zor bir süreç oldu kızım için.