Merhaba anneler. Dün primaya geçtik eski bezimiz( ebebek marka) sızdırdigi için değişmek istedim. Fakat göbeğinin altı cırt kısmında kızarıklık alerji gibi bişey oluştu. hemen zeytinyağlayip eski beze geçtim. Var yaşayanlar, güya en iyi bez markası 🤔