ipek-defnem Güzel anneler, Eskişehir de çok iyi bi çocuk doktoru var mı? Özel veya devlet farketmez. Hastane veya kendi muayenehanesi de farketmez. Önerileri bekliyorum. Şimdiden tşklerrr 🤗💌
160119 ipek-defnem Şehir Hastanesi’nde Feride Hanım vardı ben çok memnundum ama mesafeden gidemedim Candan di yanılmıyorsam soyadı. Umitte de Mustafa Alper Aykanat vardı
Sherlock1190 ipek-defnem sehir hadtanesi erol gökalp kesinlikle tavsiye ediyorum cok güzel bir doktor. Sert gibi duruyor ama cocukla ilgili bilgisi cok fazla
Wolverine 160119 Alper bey Gurlife a geçti çok iyidir. Ümit Batıkent Gökhan Görünmez de iyidir @ipek-defnem