Busraygt Oğlum 4.5 aylık ve inanılmaz dişleri kaşınıyor yani bence öyle herşeyi ağzına alıyor ve sürekli ısırmaya çalışıyor kendi elini benim elimi. Doktorumuz yarın arıycam bana bi öneri de bulunsun diye siz ne yapıyordunuz
NesLyy- Busraygt Hiç birşey yapmıyorduk sadece dişliklerini buzdolabına koyuyorduk içi sulu olanlardan. Öyle veriyordum elinee doktor o şekilde önermişti o aylardaa malesef öyle oluyolar😊
Gamzeliimom Busraygt ben zeytin yagına 2.3 karanfil koyuyorum biraz soğan rendeliyorum dolapta bekletiyorum sürüyorum arada iyi geliyor
TalentedMom Busraygt ben has zeytinyağının içerisine bir kaç karanfil atıp buzdolabında bekletiyorum iyi geliyormuş diş erlerine onu sürmek bungece başladım bakalım üstteki diş eti kabarmış hep