1prens1prensesannesii bi iki kaşık yulaf ununda yarım su bardağından az fazla suyu karıştırıp pişiriyorum, kıvam alınca ocaktan alıp bi çay kaşığı buğday ruşeymi ve bi tatlı kaşığı pekmezi de ekleyip karıştırıyorum, evde olan meyveyi de göz kararı püre yapıp karıştırıp ılımaya bırakıyorum, her zaman meyveli yapamıyorum açıkçası oğlum durmuyo hemencecik yapmaya çalışıyorum, uyumadan önce böyle bi kase yapıp veriyorum geceleri