Niloy Arkadaşlar eğitici köpekcik almayı düşünüyorum bir yaşında oğlum memnunmusunuz? Param boşa gitsin istemem
Gullkaraaa Niloy bu biraz çocukla alakalı sanırım biz aldık 6 aylık bebeğimin ilgisini çekmiyor şimdilik ama arkadaşım çok memnun kalmıştı.
defnesmomm Niloy kızıma 5 aylıkken aldım. İlk zamanlar ilgisini çekmedi ama şimdi seviyor. 10 Aylığız
Niloy Gullkaraaa o zamanlsr bende almayı düşünmemiştim ama şuan çok bilinçli ilgisini çeker diye düşündüm. Biraz büyünce sever bence
Burakselim45 Niloy parana yazik etme derim ben aldigimda 230 tldi valla 5 dk yuzune bakiyorsa bakiyor atiyor bi koseye anlatildigi kadar cok muzik yok icerisinde malesef canm oglum 3 aylikken aldim suan 14 aylik 😀
Nilguny Niloy 180 e almıştım suratına bile ayda bir belki bakıyordur bence 2. El alın benimki 17 aylık 1 yaşında almıştım. 🤷♀️
Gizay230320 Bende eğitici kopekcigin kız kardeşini aldım e bebekten 180 TL ye şarkı söylüyor hikaye anlatuyor sayı sayıyor kızım 9 aylık çok seviyor
Hande36 Niloy uygulamalar da hiç kullanılmamış makul fiyatlı olanları var yada çok az kullanılmış bir bakın isterseniz
Mrbmrb Niloy köpekçik değil de fisher price kırmızı piyano var. Saatlerce oynuyor. Onu alırsan pişman olmazsın bence. Köpekciğe pek bakmıyor