Bilgeninanasi Saskinim alt dislerimiz cikti buyudu simdi ust ön disleri beklerken köpek disi patlamis 😯 bi sorun olur mu acaba?
Hilerrr Bilgeninanasi bizimde öyle oldu canım önleri bekliyordum tesadüfen ağzını açtın birde baktım ki diş çıkmış digerini de patlatmış bişey olmaz diye düşünüyorum
Kayram2012 Bilgeninanasi merhaba canım Benim oğlum da 4 aylık oldu bizde daha hiç diş yokken köpek dişinin az bişi yandan cıkmış bende merak ediyorum ilk köpek dişi çıkması normal midir diye?
Ardenikom Bilgeninanasi oğlumun da öyleydi şuan da 14 aylik azı dişler kök dişler resmen bitti alt iki diş yanında ki dişler de yeni çıkıyor doktorumuz sıralı gitmek zorunluluğu yok her bebek farklıdır dedi o yüzden kafanıza takmayın derim çok normal bi durum👍
MeLSeR Bilgeninanasi post açalı uzun zaman olmuş ama merak ettim bir sıkıntı oldu mu ? Bugün bende farkettim alt dişlerimiz çıkmıştı. Üst dişleri beklerken tavşan dişlern yanlarındakiler patlamış tedirgin oldum biraz 🤦🏻♀️
Kayram2012 Melindam yaaa öyle mi normal mi acaba daha doktor kontrolüne gitmedik soramadım da internette araştırdım bazu yerlerde yazmışlar down sendırumu yada otizm belirtisi diye sinirlerim bozuldu bebeğim masallh iyi ama aklıma takıldı
Bilgeninanasi Teşekkür ederim kizlar cevaplariniz icin insan bu devirde her seyden tedirgin oluyor iste 😔
Bilgeninanasi MeLSeR yok hicbir sıkıntı olmadi ön dislerden sonra sirayla cikmaya basladilar tedirgin olmayin 😊