Anne sütü benim için o kadar kıymetli ki o Allah’ın bize verdiği bebeğimize verdiği en saf en temiz besin bence içmeyin sütten kesince içersiniz yinede tercih sizin benimde aklıma geliyordu içenler olunca filan bebeğimin emerken gözlerime bakması gözümün önüne geliyor bu sadece canım istemiyor bile. Bi kadeh ne tat verir size içmesekte olur ben biraz kıyamıyorum ne kendi yavruma nede başkasının yavrusuna. Allah hepsini korusun sütümüz yudum yudum şifa olsun🤲