Merhaba kızlar, komşum saat 1-4 arası serbest dilimi kullanmak istemiş işi olduğu için tramvay kullanmak istemiş mecbur çocuğu bırakacak kimsede yok görevli almamış sadece doktor randevusunu alabiliyorlarmış başına gelen var mı ? Hiç bir şekilde binemiyor muyuz toplu taşımaya benimde işim var mecbur kimsem yok çocuğu bırakayım işimi halledeyim hafta sonu da yasak onda da çocuğu bırakayım gidiyim.