Egemenin_Annesi EslemEva_23 cok tesekkürler canim uygulayacam InsAllah bakalim InsAllah negatif cikar
Smyrnaasimrani Mom14 kardeşim sıkıntınız mi var bu platformda herkes yorum yapıyor zaten amacı da bu hayatından bana ne ise neden konuyu açtı? Tabiki konu hakkında kendi doğrumu yazacağım yoksa ne mantığı var buraya yazmanın evde monolog yapsın.
Egemenin_Annesi Smyrnaasimrani sizin yersiz cikisiniza istinaden öyle yazdi. Biraz sakin olun bence. Kimse size düsüncenizi yazmayin demiyor ama cikisiniz hos olmadi gerek yoktu daha güzel bir dille yazabilirdiniz.
Smyrnaasimrani Egemenin_Annesi aslında gayet güzel dil kullandım okurken insan karşı tarafı hep kızgın düşünüyor demek ki.
Smyrnaasimrani Egemenin_Annesi ayrıca diyor ki sana ne onların hayatından e bana neyse niçin buraya yazdın? Yanlış mıyım
Egemenin_Annesi Smyrnaasimrani Smyrnaasimrani kizgin düsünmüyorum ben kendi adima söyleyim. Sen ac mi birakacaksin diye sorarsan bu cikis olarak algilanir. Gereksizdi. onlarin hayatindan kasti da evlilik hayatimizdan bahsediyor ben ister birakirim ister birakmam bunu sorgulamak kimseye düsmedi.
Egemenin_Annesi Efeemom cok sagol canim InsAllah bakalim sonuc bekliyoruz Esimi karantinaya aldim Allah sonumuzu hayir etsin ❤️