Valla bende eskişehirdeyim ama toplu taşıma kullanmıyorum ama geçen gün ınstagramda bi bayan gördüm işe giderken bebeğini toplu taşımayla annesine bırakıyormuş ordan ise gidiyormuş. Güvenlik görevlileri izin vermemiş ama aslında bi genelde varmış binebilirmiş falan. Belediyeyi arasanız yarin sabah aslında en güzeli.