FundaMelike_erendunya Bebegim 1 ay 15 günlük mama kulanıyor çok sancılanıyor ne yapmalıyım ne ilac iyi gelir
Ygtakn1 FundaMelike_erendunya cajım rezene aldım bugun bende dhaa ıcmedım fırsst olmadı ams oğluma kimyonlu su yaptım
Eftalyaninannesi FundaMelike_erendunya üzgünüm ama yapacak pek te bisey yok 😏bizde aynı durumdayız 2ay 5 günlük sabrediyoruz bakalım
Esmasultan Canım rezene çok iyi geliyor ben çok faydasını gördüm kendinde iç bebeğede çay kaşığı ile berebilirsin