Blt-0505 Kızlar 3 ay 14 günlüğüz çok mu erken kendisi mi isteyecek oturmayı dönmeden oturan bebek oldumu 😑
canimoglum_2020 Blt-0505 4 aylıkken oda bebek kendisi oturmak isterse yani kafayı yattığı yerden kaldırmaya çalışırsa oturma çabası olurda destekli kucak ta 5 10 dk
ZeynepTlc Blt-0505 bizd 3 ay 20 günlüğüz vücudunu yarıya kadar kaldırıyor nerdeyse kucagımda falan tutarken yarı oturur tutuyorum cünkü asla yatmak istemiyor sanırım hazır hissediyor kendini ama acele etmemeye çalışıyorum
SeliminannesiSeliminannesi09 Çok erken canım 6 aylik diyor bazı doktorlar oda destekli oturtma bence daha onun omurgasi zayiftir
ryhnz benim oğluk 3 aylıkken bile oturmak istiuordu ben öyle tutmadm doktorlar erken diyor diye ama babası tuttu biraz biraz. şuan 4 ay 23 günlük bir sıkıntısı olmadı ama 4 ay olmadan siz yine de öyle tutmayın.
Kadercsgn Bebegın ıstegıne bağlı bıraz benım oğlum oko aylık kontrole gıttıgımızde doktor oturtturmuştu desteklı oturabılır ama ısteyıp ıstemedıgını kontrol etmenız lazım demıstı bazen kendını çok sıkıyır bazen kendısını ılerı doğru cekıyır ona göre davranyrmmm bende
esraskrdn Blt-0505 Bence çocuk hafif destekli oturduğunda mutlu oluyorsa sorun yoktur. Benim kızım 3ay 5gunluk 20gundur kucağımda oturuyor. Ellerini tuttuğumda ben çekmeden kendini kaldırıp oturuyor ve gülüyor. Her bebeğin gelişimi farklı siz icgudulerinize ve doktorunuzun söylediğine göre hareket edin bence😊
Rubab_Mommy Blt-0505 3 ay 8 gunluk kizim.Hep bi oturma cabasinda.Ama ben oturtdurmuyorum.Bazen 5 dk falan oda yemegimi yememe izin vermediginde.Daha kucuk bence.Beli agrir.hic olmasa 4 5 ayi olsun sonra
SertapHilal Benim bebeğim 4 ay 8 günlük, oturmak istiyo. Ben elini tutunca kendini kaldırıyo, kucağımda yatarken öne eğilip kalkmaya çalışıyo ama ben hala oturtmadım 5 aylık olunca başlamayı düşünüyorum destekli şekilde
Furkanemir Ben bebeğimi 4.aydan sonra kucakta 5-10 dk oturtmaya başladım sürekli kafasını kaldırıyordu oturmak istiyordu kucağımda oturttum etrafa o zaman daha dikkatli bakıyor mutlu oluyor, 4ay 15 günlükken doktor kontrolünde oturtabilirsin demişti.şimdi 5 aylık oldu sırt üstü yatırdığımda kafasını bayağı kaldırıyor kendi kendine yüz üstü dönüyor doktorumuzda destekli oturtabilirsiniz artık dedi
ikizleriim Dr 5 aylık olduğunda yavaştan oturtabiliriz dedi bana. Benimkiler dünden hazır, kafaları yere değmiyor hep bi kalkma çabası