Ipeks_mom Ozge-2012 benim bebegm 24 günlük dogdugundan beri agzı hep açık uyuyor bilmiyorum snra degşirmı
prensinveannesininguncesi Ozge-2012 benim bebeğim de öyle 2 aylık .Ama eşim de ağzı açık uyur babasına çekmiş 😂
Mervee88 Ozge-2012 benimde 1,5 aylık bebeğim ve doğduğundan beri ağzı açık uyuyor.. aslında burnundan nefes alıyor ama yine de ağzı hep açık😬 ama küvezde kalırken de öyleydi bi sıkıntı olsa orda başındakiler söylerdi 🥰
Miniknur Benimkide 2,5 aylik. Ayni oyle uyuyor. Anasina cekmis diyorum. Kapali degildir heralde burnu
Srhnzlcn @Ozge-2012#87290006 aya kadar bebekler sadece burundan nefes alır diye biliyorum☺️ Bnm oğlumda öyle yapısından sanırım☺️